Veelgestelde vragen over Biotinella

Biotinella streeft voor haar klanten naar het grootst mogelijke gebruiksgemak. Desondanks kan het voorkomen dat iets niet helemaal duidelijk is of dat u een vraag heeft over uw bestelling of product. Schroom niet en neem contact met ons op. Wij helpen u graag!

Veelgestelde vragen over: Bestellen & Betalen

Beschikt u al over een Biotinella account? Log dan in en beheer daar uw gegevens. Heeft u nog geen account? Registreer dan nu en profiteer van de voordelen. De wijzigingen die u online doorgeeft, worden meteen verwerkt. Simpel en eenvoudig.

Jazeker. U kunt in overleg een aangepaste proefpakket aanvragen naar wens.

Wanneer u op onze website het proefpakketaanvraagformulier invult en verstuurt, wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen via e-mail.

U kunt gemakkelijk op onze website op offerte klikken. Vervolgens heeft u de mogelijkheid om een offerte op maat aan te vragen via het aanvraagformulier.

De minimale afname hangt af van het desbetreffende product. Producten worden per dozijn, 24 of 40 stuks aangeboden. U kunt uiteraard in aanmerking komen voor een volumekorting als u meer afneemt. Het is uiteraard ook mogelijk om een (voor u) gepaste hoeveelheid af te spreken.

Wanneer een product voor een langere tijd of helemaal niet meer leverbaar is, kijken wij voor u of er een alternatief product leverbaar is.

Nadat u de offerte van uw gewenste product(en) heeft geaccepteerd, ontvangt u van ons een orderbevestiging. De orderbevestiging ontvangt u per e-mail. De bestelling die u hebt gedaan en de (aflever)gegevens vindt u in de e-mail terug.

U heeft de mogelijkheid om binnen de betalingstermijn het factuurbedrag naar onze bankrekening over te maken. U heeft ook de mogelijkheid om het factuurbedrag via de barcode op de factuur te betalen doormiddel van de scanfunctie.

Veelgestelde vragen over: Verzending

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen vier werkdagen te leveren.

Deze worden doorberekend in transportkosten, tenzij anders is overeengekomen. Lees ook onze Algemene Voorwaarden“.

We houden u graag op de hoogte wanneer u uw pakket kan verwachten. Daarom ontvangt u in uw (verzend)bevestigingsmail een mogelijkheid tot track & trace, waarmee u kan zien wanneer u uw bestelling kan verwachten.

Veelgestelde vragen over: Contact

Telefonisch, via WhatsApp, e-mail en via ons contactformulier.

Wij zijn op werkdagen van maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar. U kunt altijd een bericht achterlaten via WhatsApp, e-mail of ons contactformulier.

Binnen een werkdag nemen wij contact met u op.

Binnen een werkdag nemen wij contact met u op.

Veelgestelde vragen over: Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best om onze producten naar tevredenheid te leveren. Ben je desondanks niet tevreden of heb je een andere klacht? Dan gaan we dit uiteraard voor u oplossen. Wij vinden het namelijk belangrijk dat elke klant tevreden is over onze service en producten.

Een klacht indienen kan op de volgende manieren:

Wilt u ons persoonlijk spreken? Bel dan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur naar ons telefoonnummer +31 152568517 of +31640629947. Wij zullen direct op zoek gaan naar een gepaste oplossing.

Stuur een e-mail met uw vraag of klacht en u ontvangt binnen één werkdag een reactie op uw vraag of klacht. E-mail naar: Info@biotinellaimport-export.nl

We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de Geschillencommissie in Den Haag. Lees meer hierover in onze algemene voorwaarden.

Veelgestelde vragen over: Onze Biologische producten

Het verschil tussen biologische en niet-biologische voeding is dat bij de productie van biologische voeding mens, dier en milieu zo min mogelijk worden belast. Niet-biologische boeren en tuinders gebruiken chemische middelen om ongewenste insecten en plantenziekten te bestrijden. Restanten hiervan blijven achterop én in onze voedselproducten. Ook groente en fruit bevatten – vaak schadelijke – chemische bestrijdingsmiddelen. En dat terwijl ze van nature juist boordevol gezonde stoffen zitten, zoals vitaminen, mineralen en vezels. Zonder bestrijdingsmiddelen zouden deze belangrijke voedselproducten aanmerkelijk gezonder zijn. Daarnaast is landbouwgif ontzettend slecht voor ons milieu, de planten en dieren die daarin leven en voor drinkwaterkwaliteit. Bovendien is het niet nodig: telen met weinig of geen bestrijdingsmiddelen blijkt heel goed mogelijk. Zo wordt er bij de teelt van biologische gewassen geen chemische bestrijdingsmiddelen en kunstmest gebruikt. Dit zorgt voor minder druk op de natuur.

Biologische producten kun je herkennen aan de groene Europees logo. Als je de term ‘bio’ of ‘biologisch’ leest op een verpakking, mag je ervan uitgaan dat het ook echt om een bio-product gaat. De term is immers wettelijk beschermd door de Europese bio-wetgeving. Die geldt voor de hele Europese Unie. Biologische producten worden over de hele voedingsketen (van boer tot winkel) gecontroleerd.

Onze producten bevatten de meest belangrijke micronutriënten. Wat zijn micronutriënten eigenlijk? Micronutriënten zijn onder andere vitamines, mineralen en secundaire plantenstoffen. Als we het hebben over een evenwichtig voedingspatroon, dan worden micro- en macronutriënten vaak genoemd.

Er zijn verschillende manieren waarop micronutriënten goed voor je zijn – of het nu gaat om de spieropbouw of het verminderen van lichaamsvet. Bovendien zijn de vitale voedingsstoffen ook betrokken bij veel reacties in je lichaam. Ze hebben een belangrijke functie bij de celdeling en dragen bij aan de normale werking van je zenuwstelsel en aan een normale energiebalans. Zo vervullen micronutriënten vrij specifieke taken, waardoor elke voedingsstof van onmiskenbaar belang is. De taak van de ene stof kan niet door een andere worden overgenomen.

We selecteren zorgvuldig de beste biologische grondstoffen en kopen deze in via leveranciers die onder andere uit de volgende streken komen; Brazilië, Centraal Peru, India, Zuidoost-Azië en China.

Jazeker onze productverpakking wordt bewust in bruine glazen (potjes), sta-zakken (kraftpapier bedekt met PE, extra bescherming tegen vet en water of doordringende producten) en kartonnendozen die worden dichtgeplakt met milieuvriendelijke papieren plakband. Ook wordt rekening gehouden met duurzame beschermingsverpakkingsmiddelen voor producten in de dozen. In een enkel geval wordt gebruik gemaakt van recyclebare plastic voor de sta-zakken wanneer wij worden beperkt in andere opties.

Go top